Πριν το δίλημμα κρατική ή ιδιωτική, απαντώ υπαρκτή, εξυπηρετική, αξιοπρεπής, λειτουργική. ΟΑΣΘ, μεγάλη πληγή της πόλης, ευθύνη των κυβερνήσεων αλλά και της παρούσης ιδιαίτερα. Πλήρης αποδιάρθρωση, ταλαιπωρία επιβατών, κατάρρευση στόλου, αδυναμία ανταπόκρισης στο μεταφορικό έργο. Για την ώρα η πόλη δεν έχει άλλο ΜΜΜ οπότε η οξύτητα του προβλήματος είναι τεράστια. Ευθύνες και στην δημοτική αρχή που αν και όφειλε, δεν έπραξε σχεδόν τίποτα. Η διεθνής εμπειρία φανερώνει πως δεν υπάρχει ένα ενιαίο μοντέλο αστικών συγκοινωνιών ως προς τους παρόχους αλλά και δεν υπάρχει πόλη στο μέγεθος της Θεσσαλονίκης που να εξυπηρετείτε μόνο από ένα μέσο. Μεικτό σχήμα με συμμετοχή της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, ρυθμιστικό και ελεγκτικό ρόλο του κράτους.
Δέσμευση προς τους Θεσσαλονικείς ότι ως δήμαρχος θα μετέχω στο Δ.Σ του ΟΑΣΘ ή του διάδοχου σχήματος ώστε να υπάρχει διαρκής πίεση, έλεγχος και συμμετοχή.
πηγή: voria.gr