
Μεταφορές – Συγκοινωνίες – Κυκλοφοριακό
Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα της Θεσσαλονίκης πρέπει να αντιμετωπιστεί με τρόπο ριζικό. Παρεμβάσεις, κανόνες, ρυθμίσεις με στόχο μία πόλη προσπελάσιμη, επισκέψιμη και λειτουργική.
Η γνώμη σου μέτρησε!
Σε ακούσαμε, το καταγράψαμε.
Μετατροπή των γραμμών που συνδέουν την πόλη μας και τα προάστια σε express στα εντός πόλης τμήματα των δρομολογίων τους τα οποία αλληλοκαλύπτονται και από άλλες γραμμές, κεντροβαρικές και μη.
ΙΩΑΝΝΗΣ Γ Κ.
Προτείνω την κατασκευη υπογειων χωρων σταθμευσης.1.Ο υπαιθριος χωρος σταθμευσης στην Καλλιδοπουλου-παραλια. 2.Γηπεδα Γαλαξια με οδο Μαρτιου εως Καρακαση σε συνδιασμο με την υπαρξη ΜΕΤΡΟ.3.Εξεταση να γινει η πλατεια Αριστοτέλους κατω απο τη Μητροπολεως υπογειος χωρος σταθμευσης. Διερευνηση αλλων περιοχων ωστε να αδειασουν υποχρεωτικα οι δρομοι.Φυσικα δεν ειναι εργο 4 ετων θητειας ενος Δημάρχου αλλα καποιος πριν κανει παρεμβασεις στους δρομους να δωσει διξοδο στα αυτοκινητα.
ΓΕΩΡΓΙΟΣ Μ.
Θελω την πολη μου ποιο ανθρωπινη γιατι ειναι η πολη που γεννηθηκα μεγαλωσα και λατρευω
ΣΤΥΛΙΑΝΗ Ε.
Ελπίζω και επιθυμώ να ολοκληρωθεί κάποια στιγμή το μεγάλο έργο του μετρό Θεσσαλονίκης.
ΓΡΗΓΟΡΗΣ Ρ.
Δώστε βάρος στην κατασκευή πολυόροφων πάρκινκ.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ Ν.
Ενα μεγάλο πρόβλημα της πόλης είναι οτι θα έπρεπε να υπάρχουν ταμπέλες που να σε οδηγούν στον προορισμό σου. Για παράδειγμα αν είσαι πχ στο κέντρο της πόλης δεν υπάρχουν πινακίδες που να σε οδηγούν πχ στο Κορδελιό ή στον Εύοσμο ή σε άλλες συνοικίες.Ειμαι κατοικος Θεσσαλονίκης και έλειπα για 13 χρόνια στην Αθήνα. Εχω έναν χρόνο που γύρισα και παρατήρησα αυτό το μεγάλο πρόβλημα το οποίο στην Αθήνα δεν υπάρχει. Υπάρχουν παντού ταμπέλες που προσανατολίζεσε που θα πας. Εδω τίποτε. Μενεμενη και στους Αμπελόκηπους και όμως παρόλο που είναι καινούριος δρόμος δεν έχει τοποθετηθεί καμμιά ταμπέλα στη Μοναστηρίου που να λέει που οδηγεί αυτός ο καινούριος δρόμο Τα παραδείγματα είναι πάρα πολλά και για να φανταστείτε οτι εγω που λογικά γνώριζα την πόλη έχω δυσκολευτεί πάρα πολύ. μετά την επιστροφή μου στο να βρω δρόμους για τον εκάστοτε προορισμό μου τι να πει και να κάνει κάποιος ξένος ή τουρίστας που θα επισκεφτεί την πόλη και θα θελήσει να πάει κάπου συγκεκριμένα.
ΓΕΩΡΓΙΟΣ Μ.
Δημιουργία πλαισίου αντιμετώπισης της κρίσης στην ΜΙΑ αστική συγκοινωνία της πόλης, κατάργηση της κατάστασης ομηρίας των πολιτών - και ΤΟΥΡΙΣΤΩΝ - της πόλης.
ΚΥΡΙΑΚΟΣ Ν.
Ανακατασκευή των πεζοδρομίων στις περιοχές εκτός Κέντρου του Δήμου. Καλύτερη αστική συγκοινωνία στη σύνδεση με τους όμορους Δήμους
Σάββας Δ.
Γενίκευση της χρήσης του κυκλικού κόμβου και με σήμανση στοπ προ της εισόδου σε αυτόν. Διαχωρισμός των δύο ή περισσότερων λωρίδων κυκλοφορίας του αυτού ρεύματος σε περιπτώσεις κόμβων όπου παρατηρείται παράνομη (διπλό) στάθμευση. Πχ Λ. Στρατού και Παπαναστασίου και Κωνσταντινουπόλεως και Δελφών. Διαχωρισμός ρευμάτων κυκλοφορίας με περιορισμό ή και κατάργηση των αριστερών στροφών, με βάση τον κυκλικό κόμβο ή ρύθμιση αντιστοιχης αυτής της συμβολής Καυτατζόγλου και Λ. Στρατού. Κατάργηση της αριστερής στροφής με αντίστοιχο παλλόμενο διπλό κίτρινο τόξο. Αντί αυτής, ξεχωριστός χρόνος πράσινης σηματοδότησης για την άνοδο και την οδο σε συμβολές οδών με λεωφόρους με υψηλούς φορτους, όπως οι συμβολές των οδών Μπότσαρη, 25ης Μαρτίου και Συνδίκα με τις λεωφόρους Ξ. Καραμανλή και Β. Όλγας, καθώς και της Παπαναστασίου με την Πλαστήρα
Ιωάννης Γ Κ.
Αμεση προτεραιοτητα η λειτουργια θαλασσιας μητροπολιτικης συγκοινωνιας σε συνεργασια με τους ομορους δημους και με συμπραξη με ιδιωτες ενδιαφερομενους,υποστηριξη λειτουργιας και θαλασσιων ταξι ! (Απο Αεροδρομιο μεχρι Καλοχωρι!)
Αριστοτέλης Π.
Δημιουργία φθηνών πάρκινγκ στην είσοδο της πόλης κ δωρεάν μεταφορά με λεωφορείο στο κέντρο για αποσυμφόρηση της κίνησης.
Γιολάντα
ΝΑ επεκταθεί η παραλία και από κάτω να γίνει όλη ένα παρκιγκ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ Α.
Εφαρμογή δακτυλίου μονά-ζυγα στην περιοχή (αδρά) Δωδεκανήσου-Νικης-3ης Σεπτεμβρίου-Εγνατια, πεζοδρόμηση Νίκης από Βενιζέλου έως Λευκό Πύργο μετά τις 16:00 καθημερινά έως 0:00 και Σαββατοκύριακο και αργίες 9πμ-0:00 με αναδυόμενα πασαλακια και στις κάθετες οδούς, απαλλοτρίωση της παλιάς λαχαναγοράς και δημιουργία δημοτικού parking με χαμηλό αντίτιμο για περιορισμένης διάρκειας στάθμευση πχ δίωρο και διπλασιαζομενο κόστος σε περίπτωση υπέρβασης
ΠΚΤ
Σχεδίαση ισόπεδων κόμβων σε επικίνδυνες διασταυρώσεις,π.χ. Λ.ΌΧΙ με Ελένης Ζωγράφου στον Άγιο Παύλο,Χουρμούζη με Ανατ.Θράκης στην Κ.Τούμπα,πιο φτηνή χρέωση στα δημοτικά πάρκινγκ στο κέντρο.Λογικές ώρες φορτοεκφόρτωσης στο κέντρο.Επανεξέταση κάποιων μονόδρομων σε Χαριλαόυ,Τούμπα,Βαρδάρη και αλλού.Κολονάκια σε γωνίες οδών,ειδικά στο Φάληρο για διευκόλυνση των οχημάτων
Σταύρος Σ.
Το πρόβλημα του packing , είναι ιδιαίτερα σημαντικό. Δεν είναι δυνατόν να πρέπει να πληρώνω ιδιωτικό parking για να πάω στο γραφείο μου που είναι στο κέντρο, επειδή η κατοικία μου είναι στο Ντεπώ (και δεν παίρνω κάρτα κατοίκου). Το πρόβλημα απαιτεί σοβαρές λύσεις σε διαρθρωτικο επίπεδο και με διάθεση επένδυσης πόρων του Δήμου και όχι με μέτρα απαγόρευσης και μόνον. Δόξα τω Θεώ, έχουμε άριστους συγκοινωνιολόγος στην Ελλάδα, ας γίνει μια επιτροπή ειδικών να μελετήσει το θέμα ολιστικά και επιστημονικά και ας δώσει λύσεις.
Γιώργος Π.
Τακτικότερα δρομολόγια των Λεωφορείων από την περιοχή της Κάτω Τουμπας
Κωστας Λ.
Θαλάσσια συγκοινωνία
ELENH P.
Η ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ ΜΕΤΡΑΕΙ
Στείλε μας τις προτάσεις σου για το πως θέλεις να ειναι η πόλη σου.
Η ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ ΜΕΤΡΗΣΕ
Slide 1
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ: ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
Ζητώ να δημιουργηθούν περισσότερες πολιτιστικές εκδηλώσεις στην πόλη μου,την Θεσσαλονίκη.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ Β.
Slide 1
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ: ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ
Τακτικότερα δρομολόγια των Λεωφορείων από την περιοχή της Κάτω Τουμπας
ΚΩΣΤΑΣ Λ.
Slide 1
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ: ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Την ευαιασθητοποίση του Δήμου αλλά και των πολιτών για περιβαλλοντικά θέματα όπως την ανακύκλωση.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ Λ.
Slide 1
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ: ΕΡΓΑΣΙΑ
Περισσότερες ευκαιρίες εργασίας στον δημο Θεσσαλονίκης.
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Δ,