Ο Κ. Ζέρβας απαντά για την τουριστική προβολή της Θεσσαλονίκης

Τα τελευταία χρόνια υπάρχει βελτίωση στο πεδίο του τουρισμού. Αυτό πιστοποιείται αν ανατρέξει κανείς στους αριθμούς των αφίξεων, των διανυκτερεύσεων αλλά και αν παρατηρήσει τις επενδύσεις που έχουν γίνει στον κλάδο της φιλοξενίας. Μέσα στο γενικότερο κλίμα ανόδου του τουρισμού στη χώρα μας η πόλη διεκδίκησε να λάβει την επισκεψιμότητα που της αξίζει. Υπάρχουν όμως κίνδυνοι καθώς οι προσπάθειες που έγιναν με στόχο την αύξηση των αφίξεων στην πόλη μας, δε συνδυάστηκαν με πρωτοβουλίες και σχεδιασμό για προσέλκυση τουριστών με υψηλότερο οικονομικό προφίλ, δε συνδυάσθηκαν με τη βελτίωση των υποδομών και την εικόνα της πόλης. Κρατείστε ότι η μέση διαμονή ενός τουρίστα στη Θεσσαλονίκη είναι μόλις 1,35 μέρες όταν στο Ναύπλιο είναι 2 μέρες!

Η άνοδος του τουρισμού είναι ένας στόχος που απαιτεί συστηματική δουλειά, σχέδιο με σαφήνεια, ανάλυση του εξωτερικού και εσωτερικού περιβάλλοντος, χρονοδιαγράμματα εφαρμογής και παρακολούθησης των αποτελεσμάτων. Η βελτίωση του τουριστικού προϊόντος εξαρτάται από πολλούς παράγοντες. Την τελευταία τριετία παρατηρείται μία υποβάθμιση στους τομείς που αφορούν την καθημερινή λειτουργία της πόλης. Μια ολοκληρωμένη και αποτελεσματική τουριστική στρατηγική οφείλει να προβλέπει τις εξελίξεις, να προνοεί και να σχεδιάζει.

  • Στροφή στον ποιοτικό τουρισμό, άνοιγμα σε νέες αγορές
  • Ολοκλήρωση μεγάλων υποδομών
  • Ολοκληρωμένη στρατηγική marketing και city branding, ενίσχυση της ταυτότητας της περιοχής
  • Ενίσχυση της κρουαζιέρας, ακτοπλοϊκή σύνδεση της πόλης
  • Ανάδειξη πολλών ειδών τουρισμού (συνεδριακός, αθλητικός, πολιτιστικός, θρησκευτικός, γαστριμαργικός, υγείας)
  • Δημιουργία ενός ενιαίου φορέα με αντικείμενο τον τουρισμό

πηγή: parallaximag.gr

 

μείνετε Ενημερωμένοι

Εγγραφείτε στην email list μας και μείνετε πάντα ενημερωμένοι με τα τελευταία νέα μας

Μοιράσου το άρθρο